Pomsta Pirátů a STANu, kterou si jednou vypijeme

Autor: 0 Komentářů
CO2 a ekoterorismus

Naše hlavní město pod vedením pana Hřiba od Pirátů se právě potýká s výpadkem příjmů přesahujícím 10 miliard korun. A teď nechci řešit takové paradoxy, jakože na Prague Pride magistrát našel a poslal 650 000 korun, protože „prestiž“, ale novým občánkům 15 tisíc poprvé nedoplatí, protože je v pokladně málo peněz. Je to pořád o těch prioritách, o tom, co považujeme za důležité a tak… Pojďme se dnes podívat na to, jak bojem s CO2 a všemi těmi Zelenými dohodami uvrhneme naši zemi do chudoby. S tím CO2, kterého jen krávy vyprodukují tolik, že znečišťují prostředí stejnou měrou jako auta.

Vypadá to, že Dukovany dopadnou jako naše dálnice - budou věčně rozestavěné.

Pomsta Pirátů a STANu, kterou si jednou vypijeme Tweet
Chybí 10 miliard? Dalších 230 se už ztratí

Ale zpět k tématu. Co je tedy pro Piráty a STAN důležité? V době, kdy se Praha potýká s masivním výpadkem příjmů, schvaluje klimatický plán za 230 miliard korun a plánuje nakoupit 900 elektrobusů za 15 miliard korun. Primátor Hřib to komentuje takto: „Díky tomu, že se sníží využívání fosilních paliv, by mělo dojít k určitému zlepšení energetické soběstačnosti města a také k omezení financování nedemokratických režimů.“ Tím nedemokratickým financováním režimů myslí Rusko. Hlubuček ze STANu nadšeně přitakává a dodává, že je „plán velmi ambiciózní a všichni si to uvědomují.“ Myslí tím, že je to velký průšvih a nesmysl a všem to samozřejmě dochází, ale co už. Ten jejich diplomatický slovník miluju.

Zezelenáme, i kdyby to mělo náš průmysl položit

Všechno je to moc hezké, všechny ty zelené závazky a snižování emisí CO2 o 30, 45, 50 a více procent, i kdyby nám to mělo průmysl položit (zisk Škody se sice propadl o polovinu, ale do elektromobility i tak musí napumpovat 37 miliard, protože nátlak). Má to však několik vad na kráse.

Elektromobilita je především životní styl než způsob přepravy, a pokud by nebyl celý zeleno-elektrický sektor brutálně dotován z peněz ostatních, neměl by šanci přežít. Vše tedy stojí a padá na dotacích. Dotace = korupce. V tomto případě bude dotací hodně a budou opravdu velké, jestli víte, co tím myslím.

Elektromobilita je více životní styl než způsob přepravy, a pokud by nebyl celý eko-zelo sektor brutálně dotován z peněz ostatních, neměl by šanci přežít. Vše stojí a padá na dotacích. Dotace = korupce. Tady bude dotací hodně a budou opravdu velké, jestli víte, na co narážím.

Drahá hračka pro bohaté

A protože se Praha bude muset i navzdory dotacím spolupodílet na financování toho zeleného elektrodobra, počítá se mimo jiné se zpoplatněním vjezdu do centra a jak řekl Hlubuček, platit se bude podle toho, jakou emisní stopu vaše auto zanechává. Kdo to tedy teoreticky zaplatí? Nejvíce ten, kdo má staré auto. A ten, kdo má staré auto, ho má nejspíš proto, že nemá na zelenější a nové. Elektromobil je zkrátka drahá hračka pro bohaté, ať na to koukám jakkoli.

Zaváděním Zelené dohody nemyslíme na budoucnost. Nechystáme pro další generace zdravější prostředí. Naše děti odsuzujeme k chudobě. A chudé státy na ekologii kašlou, jejich obyvatele mají totiž jiné věci na práci, než řešit dopad plastových brček na ŽP. #tojepravice.cz

(Ne)řešení s CO2, které odneseme my

Dá se předpokládat, mimo jiné i kvůli Zelené dohodě pro Evropu, v níž se zavazujeme být klimaticky neutrální a snižovat emise CO2, že se postupně budou inspirovat i další česká města, a i ta si to budou muset zčásti zafinancovat. Budou nejspíš také zpoplatňovat vjezdy do center a zvyšovat ceny jízdenek, jako to udělala Praha. Ale budeme pak opravdu zelenější?

Závazek, hodně peněz a devastace bez záruk

Kdyby se přijaly příslušné zákony, zakázaly spalovací motory, vybudovala se velmi drahá infrastruktura, vyřešila se likvidace elektrobaterií, jejich výdrž a životnost, vybudovala opravdu rozsáhlá síť pro rychlé a dostupné nabíjení, vyřešila se problematika nákladní dopravy, tak pořád tu jistotu, že to bude mít jakýkoli podstatný vliv na životní prostředí, nemáme. Přistoupíme-li na ukazatel CO2, pak naše zátěž (129,39 milionů tun CO2/rok) oproti USA, Číně a Indii (21,6 miliard tun CO2/rok) je dá se říct zanedbatelná.

A co ten výpadek spotřební daně z fosilních paliv? Ten by se nejspíš musel nahradit zvyšováním silniční daně, mýta, zdaněním elektřiny, předpokládám. A když už jsme u té elektřiny – kde ji vezmeme? Protože vlivem posledních událostí to vypadá, že Dukovany dopadnou jako naše dálnice – budou věčně rozestavěné.

Vlivem posledních událostí to vypadá, že Dukovany dopadnou jako naše dálnice - budou věčně rozestavěné.

Pomsta Pirátů a STANu, kterou si jednou vypijeme Tweet
Přitom by stačil zdravý rozum

230 miliard za slepou uličku je opravdu hodně peněz. Přitom nemusíme přistupovat na žádné devastující klimatické plány a Zelené dohody pro Evropu. Česká republika není v žádné klimatické krizi, kterou by si způsobila navíc sama nebo ji dokázala jakkoli sama vyřešit. Stačí, když zapojíme zdravý rozum.

Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Normální svět

Zhoubná nová etika

Středobodem světa se stal ublížený člověk a řešením má být již mnohými vyzkoušená rovnost. Je to nyní sociálně nejpodporovanější kult, který vede jen k tomu, že být obětí se nyní stává nejpohodlnější pozicí, která navíc přináší velké množství výhod. Názvy matou. Tzv. hatespeech, stejně jako fact-checking, nejsou nic jiného než nástroje cenzury. A cenzura není […]
Přečíst
Cenzura a svoboda slova

Seznamy nepohodlných jsou zpět

Stbácké seznamy, kterým dnes říkají „reporty dezinformační scény“ mohou přinášet potěšení jen novodobým svazákům. Tweet Korektní by bylo nic nepsat Některé věci vás v životě potěší více, jiné méně. Když napíšete svůj pohled na věc, nemusí se to líbit všem. Počítám s tím. Když napíšu, že si o některých pražských politicích a jejich neschopnosti myslím […]
Přečíst
Istanbulská úmluva, Politické neziskovky

Hrozí Barnevernet i u nás?

Dosavadní rozporuplné oficiální důvody odebrání děti Barnevernetem: – Devítiletou holčičku předali do náhradní péče, protože chodila do školy smutná, jelikož měla strach o zdraví své vážně nemocné babičky. – 2,5měsíční holčičku odebrali proto, že nenavazovala dostatečný oční kontakt s rodiči. – 5 dětí včetně 3měsíčního dítěte bylo proto, že rodina byla příliš věřící. Odebrali jej […]
Přečíst
Eko-zelo teror, Normální svět

Pomsta Pirátů a STANu, kterou si jednou vypijeme

Naše hlavní město pod vedením pana Hřiba od Pirátů se právě potýká s výpadkem příjmů přesahujícím 10 miliard korun. A teď nechci řešit takové paradoxy, jakože na Prague Pride magistrát našel a poslal 650 000 korun, protože „prestiž“, ale novým občánkům 15 tisíc poprvé nedoplatí, protože je v pokladně málo peněz. Je to pořád o […]
Přečíst
Cenzura a svoboda slova

Chystají se nás šmírovat jako v Číně?

Zvrácený systém šmírování a posuzování lidí Možná jste už slyšeli o tom, že se v Číně zavedl systém sociálního nebo také společenského kreditu. Jde zhruba o to, že pokud jste Číňan, pak o tom, zda získáte možnost si vzít hypotéku, nebo budete bydlet po podnájmech, případně v jak dobrých čtvrtích, zda se smíte najíst v lepších […]
Přečíst
Normální svět

Příliš většinový Oscar – ideologie místo umění

Od roku 2024 začnou platit nová pravidla pro udílení Oscarů – pokud film nebude dost menšinový, Oscara nově nedostane. Oscar už není to, co dřív, dnes nejde o umění, ale ideologii. Platit dřív, Oscara by nikdy nezískal například film: Kmotr – protože příběh filmu se netočí kolem žen, etnických menšin, LGBTQ+ komunity nebo lidí s […]
Přečíst
Cenzura a svoboda slova, Politické neziskovky

Klečet, mlčet, rezignovat na vzdělání a ještě si to sami zaplatit

Bezpečnostní centrum Evropských hodnot, paradoxně nejvíce sponzorované z USA a Tchaj-wanu, se pustilo do mapování české dezinformační scény. Rozšířilo tak řadu politických neziskovek, které zaprodávají naši svobodu projevu. A dostávají za to hodně. Evropské hodnoty financované USA a Tchaj-wanem Spolek, který si nově sám říká Bezpečnostní centrum Evropských hodnot, paradoxně nejvíce sponzorovaný americkými a tchajwanskými […]
Přečíst
Politické neziskovky, Uprchlíci

Jak se vozí uprchlíci – příběh lodi Sea Watch 3

Kapitánka Carola Rackete nasedne na loď a dopluje k pobřeží Libye, kde jí u pobřeží plave 42 uprchlíků. Ty naloží a úspěšně míjí pobřeží Libye a Tunisu, kde dostává povolení Afričany vyložit. Rozhodne se, že je nedopraví do Německa, ačkoli město Marburg prohlásilo, že je ochotno migranty přijmout, konec konců jedná se o německou neziskovku, […]
Přečíst

Napsat komentář