Pomsta Pirátů a STANu, kterou si jednou vypijeme

Autor: 0 Komentářů
CO2 a ekoterorismus

Naše hlavní město pod vedením pana Hřiba od Pirátů se právě potýká s výpadkem příjmů přesahujícím 10 miliard korun. A teď nechci řešit takové paradoxy, jakože na Prague Pride magistrát našel a poslal 650 000 korun, protože „prestiž“, ale novým občánkům 15 tisíc poprvé nedoplatí, protože je v pokladně málo peněz. Je to pořád o těch prioritách, o tom, co považujeme za důležité a tak… Pojďme se dnes podívat na to, jak bojem s CO2 a všemi těmi Zelenými dohodami uvrhneme naši zemi do chudoby. S tím CO2, kterého jen krávy vyprodukují tolik, že znečišťují prostředí stejnou měrou jako auta.

Vypadá to, že Dukovany dopadnou jako naše dálnice - budou věčně rozestavěné.

Pomsta Pirátů a STANu, kterou si jednou vypijeme Tweet
Chybí 10 miliard? Dalších 230 se už ztratí

Ale zpět k tématu. Co je tedy pro Piráty a STAN důležité? V době, kdy se Praha potýká s masivním výpadkem příjmů, schvaluje klimatický plán za 230 miliard korun a plánuje nakoupit 900 elektrobusů za 15 miliard korun. Primátor Hřib to komentuje takto: „Díky tomu, že se sníží využívání fosilních paliv, by mělo dojít k určitému zlepšení energetické soběstačnosti města a také k omezení financování nedemokratických režimů.“ Tím nedemokratickým financováním režimů myslí Rusko. Hlubuček ze STANu nadšeně přitakává a dodává, že je „plán velmi ambiciózní a všichni si to uvědomují.“ Myslí tím, že je to velký průšvih a nesmysl a všem to samozřejmě dochází, ale co už. Ten jejich diplomatický slovník miluju.

Zezelenáme, i kdyby to mělo náš průmysl položit

Všechno je to moc hezké, všechny ty zelené závazky a snižování emisí CO2 o 30, 45, 50 a více procent, i kdyby nám to mělo průmysl položit (zisk Škody se sice propadl o polovinu, ale do elektromobility i tak musí napumpovat 37 miliard, protože nátlak). Má to však několik vad na kráse.

Elektromobilita je především životní styl než způsob přepravy, a pokud by nebyl celý zeleno-elektrický sektor brutálně dotován z peněz ostatních, neměl by šanci přežít. Vše tedy stojí a padá na dotacích. Dotace = korupce. V tomto případě bude dotací hodně a budou opravdu velké, jestli víte, co tím myslím.

Elektromobilita je více životní styl než způsob přepravy, a pokud by nebyl celý eko-zelo sektor brutálně dotován z peněz ostatních, neměl by šanci přežít. Vše stojí a padá na dotacích. Dotace = korupce. Tady bude dotací hodně a budou opravdu velké, jestli víte, na co narážím.

Drahá hračka pro bohaté

A protože se Praha bude muset i navzdory dotacím spolupodílet na financování toho zeleného elektrodobra, počítá se mimo jiné se zpoplatněním vjezdu do centra a jak řekl Hlubuček, platit se bude podle toho, jakou emisní stopu vaše auto zanechává. Kdo to tedy teoreticky zaplatí? Nejvíce ten, kdo má staré auto. A ten, kdo má staré auto, ho má nejspíš proto, že nemá na zelenější a nové. Elektromobil je zkrátka drahá hračka pro bohaté, ať na to koukám jakkoli.

Zaváděním Zelené dohody nemyslíme na budoucnost. Nechystáme pro další generace zdravější prostředí. Naše děti odsuzujeme k chudobě. A chudé státy na ekologii kašlou, jejich obyvatele mají totiž jiné věci na práci, než řešit dopad plastových brček na ŽP. #tojepravice.cz

(Ne)řešení s CO2, které odneseme my

Dá se předpokládat, mimo jiné i kvůli Zelené dohodě pro Evropu, v níž se zavazujeme být klimaticky neutrální a snižovat emise CO2, že se postupně budou inspirovat i další česká města, a i ta si to budou muset zčásti zafinancovat. Budou nejspíš také zpoplatňovat vjezdy do center a zvyšovat ceny jízdenek, jako to udělala Praha. Ale budeme pak opravdu zelenější?

Závazek, hodně peněz a devastace bez záruk

Kdyby se přijaly příslušné zákony, zakázaly spalovací motory, vybudovala se velmi drahá infrastruktura, vyřešila se likvidace elektrobaterií, jejich výdrž a životnost, vybudovala opravdu rozsáhlá síť pro rychlé a dostupné nabíjení, vyřešila se problematika nákladní dopravy, tak pořád tu jistotu, že to bude mít jakýkoli podstatný vliv na životní prostředí, nemáme. Přistoupíme-li na ukazatel CO2, pak naše zátěž (129,39 milionů tun CO2/rok) oproti USA, Číně a Indii (21,6 miliard tun CO2/rok) je dá se říct zanedbatelná.

A co ten výpadek spotřební daně z fosilních paliv? Ten by se nejspíš musel nahradit zvyšováním silniční daně, mýta, zdaněním elektřiny, předpokládám. A když už jsme u té elektřiny – kde ji vezmeme? Protože vlivem posledních událostí to vypadá, že Dukovany dopadnou jako naše dálnice – budou věčně rozestavěné.

Vlivem posledních událostí to vypadá, že Dukovany dopadnou jako naše dálnice - budou věčně rozestavěné.

Pomsta Pirátů a STANu, kterou si jednou vypijeme Tweet
Přitom by stačil zdravý rozum

230 miliard za slepou uličku je opravdu hodně peněz. Přitom nemusíme přistupovat na žádné devastující klimatické plány a Zelené dohody pro Evropu. Česká republika není v žádné klimatické krizi, kterou by si způsobila navíc sama nebo ji dokázala jakkoli sama vyřešit. Stačí, když zapojíme zdravý rozum.

Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
Cenzura a svoboda slova

Seznamy nepohodlných jsou zpět

Stbácké seznamy, kterým dnes říkají „reporty dezinformační scény“ mohou přinášet potěšení jen novodobým svazákům. Tweet Korektní by bylo nic nepsat Některé věci vás v životě potěší více, jiné méně. Když napíšete svůj pohled na věc, nemusí se to líbit všem. Počítám s tím. Když napíšu, že si o některých politicích a jejich neschopnosti myslím své, […]
Přečíst
Cenzura a svoboda slova, Normální svět, Nová ideologie, Politické neziskovky

Jeden svět na školách. A ani o jediný názor navíc

Naše děti by se měly ve škole učit, jak mají myslet, ne co si mají myslet. Ředitelé škol, kteří si přizvali Jeden svět na školách od Člověka v tísni, na tuto větu rezignovali. Víc inkluze, multikultury a pravdy Projekt Jeden svět na školách pustí sem tam do světa něco zajímavého, jde ale hlavně a především […]
Přečíst
Cenzura a svoboda slova

Chystají se nás šmírovat jako v Číně?

Zvrácený systém šmírování a posuzování lidí Možná jste už slyšeli o tom, že se v Číně zavedl systém sociálního nebo také společenského kreditu. Jde zhruba o to, že pokud jste Číňan, pak o tom, zda získáte možnost si vzít hypotéku, nebo budete bydlet po podnájmech, případně v jak dobrých čtvrtích, zda se smíte najíst v lepších […]
Přečíst
Cenzura a svoboda slova, Politické neziskovky

Názory, které je třeba umlčet

Názory, které je třeba umlčet Čeští elfové mapují českou dezinformační scénu a sestavují reporty o tom, komu je dáván prostor, kdo co píše a o čem. Pokud byste se chtěli z nějakého důvodu v reportech ocitnout taky, nemáte šanci to udělat vědomě. Musíte si počkat na to, až váš článek nebo příspěvek převezmou nějaké ošklivé dezinformační […]
Přečíst
Eko-zelo teror, Normální svět

Pomsta Pirátů a STANu, kterou si jednou vypijeme

Naše hlavní město pod vedením pana Hřiba od Pirátů se právě potýká s výpadkem příjmů přesahujícím 10 miliard korun. A teď nechci řešit takové paradoxy, jakože na Prague Pride magistrát našel a poslal 650 000 korun, protože „prestiž“, ale novým občánkům 15 tisíc poprvé nedoplatí, protože je v pokladně málo peněz. Je to pořád o […]
Přečíst
Politické neziskovky, Uprchlíci

Jak se vozí uprchlíci – příběh lodi Sea Watch 3

Kapitánka Carola Rackete nasedne na loď a dopluje k pobřeží Libye, kde jí u pobřeží plave 42 uprchlíků. Ty naloží a úspěšně míjí pobřeží Libye a Tunisu, kde dostává povolení Afričany vyložit. Rozhodne se, že je nedopraví do Německa, ačkoli město Marburg prohlásilo, že je ochotno migranty přijmout, konec konců jedná se o německou neziskovku, […]
Přečíst
Cenzura a svoboda slova

Nemlčme, jinak už brzy neřekneme nic

Slovo jako teroristický čin Evropská komise se rozhodla zahrnout nenávistné verbální projevy (tzv. hate-speech) mezi ty nejhorší – přesně tedy „zvlášť závažné“ – trestné činy. A média, tedy ta „správná“ mainstreamová, mlčí. Pokud by prošel návrh na zařazení verbálních projevů mezi zvlášť závažné trestné činy Evropským parlamentem, z každého z vás, kdo jste stál na straně […]
Přečíst